Με τους Χάρτες Google Business View, οι πελάτες σας μπορούν να περπατήσουν στο εσωτερικό της επιχείρησής σας, να δουν την ατμόσφαιρα και την διακόσμησή σας και να πλοηγηθούν μέσα στον χώρο σας με τον ίδιο τρόπο όπως με το γνωστό τους Street View. Οι πελάτες θα είναι σε θέση να βιώσουν πραγματικά την επιχείρησή σας - ακριβώς σαν να είσαι εκεί!

ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ

Η επιλογή του σωστού εστιατορίου, καφέ ή ξενοδοχείου είναι συχνά μια περίπλοκη απόφαση. Ενισχύστε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επιχείρησή σας με μια εικονική περιήγηση υψηλής ποιότητας, δημιουργημένη από εμάς, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πάρουν μια γεύση της επιχείρησής σας πριν από την άφιξή τους. Αυτές οι συναρπαστικές εικονικές εμπειρίες εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους υποψήφιους επισκέπτες και τους πελάτες σας.

ΟΙ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

 

Όσοι προβάλλουν μια καταχώριση με εικονική περιήγηση έχουν διπλάσιες πιθανότητες να την επισκεφτούν. Επιπλέον, ιδιαιτέρως ανάμεσα στους χρήστες ηλικίας 18-34 ετών, υπάρχουν 130% περισσότερες πιθανότητες να την επισκεφτούν την επιχείρηση βάσει μιας περιήγησης.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ GOOGLE STREET VIEW;

  • Εμφάνιση της εικονικής περιήγησης της επιχείρησής σας στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως.
  • To Google Business View προσελκύει νέους πελάτες στην επιχείρηση σας, χρησιμοποιώντας ακριβώς την ήδη γνωστή και δημοφιλή τεχνολογία Street View.
  • Επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες σας να σας βρουν μέσα από την αναζήτηση Google και τους χάρτες Google και να περιηγηθούν στο εσωτερικό της επιχείρησης σας όπου κι αν βρίσκονται (Google, Google+, Google Maps & Street View).
  • To Google Business View είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για οποιαδήποτε επιχείρηση που υποδέχεται τους πελάτες μέσα στο χώρο της, που εντυπωσιάζει τους πελάτες σας, επιτρέποντας τους να γνωρίσουν την επιχείρηση σας διαδραστικά, μέσα από το παιχνίδι της εξερεύνησης.
  • Σας δίνει πλεονέκτημα έναντι όμοιων επιχειρήσεων.
  • Καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα της αναζήτησης στη Google, λόγω της αύξησης της επισκεψιμότητας και του χρόνου παραμονής στη σελίδα σας

ΔΥΟ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ

 

Μεταξύ των ερωτηθέντων, 67% θέλουν περισσότερες εικονικές περιηγήσεις σε καταχωρίσεις επιχειρήσεων. Από τους υπόλοιπους, το 26% ήταν αδιάφοροι και το 7% δήλωσαν ότι δεν ήταν απαραίτητες περισσότερες εικονικές περιηγήσεις.

ΤΟ GOOGLE ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

 

 

Κατά την αναζήτηση για εστιατόρια και ξενοδοχεία στο διαδίκτυο, 62% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν το Google.

Λεπτομέρειες έρευνας

Η ποσοτική έρευνα αγοράς διεξήχθη τον Ιούλιο του 2015 από μια ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών αγοράς με στόχο να κατανοηθεί η επίδραση των εικονικών περιηγήσεων στην αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για τοπικές επιχειρήσεις (συγκεκριμένα όσον αφορά την πραγματοποίηση κρατήσεων σε ξενοδοχεία ή εστιατόρια).

  • Διεξήχθη μια διαδικτυακή έρευνα με καταναλωτές που είχαν κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο για εστιατόρια ή ξενοδοχεία κατά τις προηγούμενες 30 ημέρες (χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε συσκευή).
  • Συγκεντρώθηκε συνολικό δείγμα 1201 ερωτηθέντων από τις 21 Ιουλίου έως τις 2 Αυγούστου 2015.
  • Δημιουργήθηκαν διαφορετικές εκδοχές μιας καταχώρισης τοπικής επιχείρησης (η μία για ένα ξενοδοχείο και η άλλη για ένα εστιατόριο), οι οποίες περιλάμβαναν βασικές πληροφορίες, φωτογραφίες ή/και εικονική περιήγηση (για τη δημιουργία κάθε έκδοσης χρησιμοποιήθηκαν τα ίδια πολυμέσα).
  • Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να δουν μία από τις διαφορετικές εκδοχές για κάθε επιχείρηση (με τυχαία σειρά). Κάθε ερωτώμενος είδε:
    • 1 καταχώριση ξενοδοχείου + 1 καταχώριση εστιατορίου, καθώς και
    • 1 καταχώριση με εικονική περιήγηση + 1 καταχώριση χωρίς εικονική περιήγηση.

    Σημείωση: Η παρουσίαση των εναλλακτικών καταχωρίσεων τυχαιοποιήθηκε ομοιόμορφα και με συνέπεια σε όλο το πεδίο έρευνας.

  • Μετά την προβολή κάθε καταχώρισης, ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να κάνουν μια κράτηση.
  • Οι αξιολογήσεις για τις εναλλακτικές καταχωρίσεις (με ή χωρίς περιήγηση) συγκεντρώθηκαν με στόχο να κατανοηθεί η επίδραση των εικονικών περιηγήσεων στο ενδιαφέρον για τις επιχειρήσεις που παρουσιάστηκαν.

Δείγματα Εργασιών

Μερικά παραδείγματα από πρόσφατες δουλειές μας!